Časté dotazy

 

1. Co když nebylo Vaše dítě vyfoceno?  Které dítě bude fotografováno obvykle určuje třídní učitel. V tomto případě se prosím obracejte na něj. Pokud jsou ještě k dispozici další termíny focení na Vaší škole, tak se pokuste poslat dítě na focení s jinou třídou.

 2. Jak dlouho trvá než jsou Vaše objednané fotografie doručeny do školy? Obvykle se tato doba pohybuje v rozmezí 2 až 3 týdnů od uzavření objednávek. Fotografie budou doručeny do školy v uzavíratelné igelitové obálce se jménem vašeho dítěte

 3. Nefunguje Vám heslo? Pokud Vám nefunguje heslo, tak jste ho možná uvedli ve špatném tvaru. Všechna písmena jsou velká a celé heslo je bez mezer. Zkontrolujte si, prosím, jestli máte zapnutou klávesu Caps Lock. Pokud i tak heslo do galerie nefunguje, pravděpodobně nebyla ještě zprovozněna. Případně mě kontaktujte emailem nebo přes kontaktní formulář.

 4. Chcete změnit nebo rozšířit objednávku? Jestliže chcete změnit objednávku napište nám, prosím, email s názvem „ZMĚNA OBJEDNÁVKY“. Následně udělejte druhou objednávku.

 5. Co když děláte objednávky pro více dětí? Pokud máte ve škole více dětí, tak musíte od každého dítěte vytvořit samostatnou objednávku.

6. Kdy máte za fotografie zaplatit? Peníze dávejte třídnímu učiteli po pěti pracovních dnech od ukončení termínu objednávek. Třídní učitel musí nejprve obdržet kompletní seznam objednávek, aby věděl od koho má jednotlivé částky vybírat.

 7. Kolik fotografií je obvykle na výběr? V případě skupin máte na výběr obvykle ze 3 – 6 fotografií. U individuálních fotek je na výběr připraveno 6 -12 fotografií. Vše závisí na dvou věcech. Kolik bylo na fotografování času a jak nám to celé šlo.

 8. Objednávají se fotografie celé třídy také přes internet? Fotografie celé třídy se neobjednávají přes internet. Vše je dohodnuto na místě během focení. Informace dostanete u třídního učitele nebo přímo během objednávky. Pokud Vaše třída fotila netradiční nebo veselou verzi třídní fotografie, tak máte možnost ji objednat přes web. Může, ale však nastat situace, kdy po dohodě s vedením školy nebo školky jsou i fotografie celé třídy umístěny na webu.

 9. Co když jste promeškali termín objednávky? Jestliže jste zmeškali termín, tak mě kontaktujete a celou situaci se pokusím vyřešit.

 10. Co když ztratíte přístupové heslo do galerie? Pokud jste přišli náhodou o přístupové heslo, tak mě kontaktujte a já Vám ho zašlu.

 11. Jak se dozvíte, že Vaše objednávka byla přijata? Po odeslání objednávky Vám emailem bude doručeno potvrzení, že objednávka byla přijata. Zde bude uvedena také celková cena objednávky.

12. Jsou stanoveny minimální objednávky? Nejsou stanoveny žádné minimální objednávky pro fotografie skupinek nebo jednotlivců. Rodič si vybere na našem webu pouze to, co se mu líbí, třeba i jednu fotografii.